wtorek, 28 lutego 2012

Teksty na grawer - Łacińskie sentencje grawerowane na obrączkach ślubnych

Teksty na grawer - Łacińskie sentencje grawerowane na obrączkach ślubnych

Wiele Par Młodych decyduje się na wygrawerowanie sentencji łacińskich.
Plusem jest to, że choć wyrażają wiele, to przeważnie mają krótką formę.

In corda nostra scripts - zapisane w naszych sercach
In omnibus – Caritas - we wszystkim - miłość
Alter ego - drugie ja
Totus Tuus - Cały Twój
Ubi tu Ibi ego - gdzie Ty tam Ja
Ama, si vis amari - jeśli chcesz być kochanym, kochaj
Amantes amantes - zakochani są jak szaleni
Defit nunquam in amore timor - nigdy nie brak w miłości obawy
Ib imo pectore - z głębi serca
In perpetuam rei memoriam - na wieczną rzeczy pamiątkę
męska: ...Ibi ego - tam i ja
damska: Ubi tu... - gdzie ty
Semper fidelis - zawsze wierny
Semper in animo meo - na zawsze w moim sercu
Si vis amari Ama – chcesz być kochanym, kochaj
Sic itur ad astra - tak się idzie do gwiazd

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi rodzice mają na obrączkach ślubnych grawer z łacińską sentencją Totus Tuus. Ja jednak chcę być nieco bardziej nowoczesna. Przykłady ciekawych grawerów, między innymi w języku angielskim znalazłam na https://aclari.pl/poradnik/grawer-na-obraczkach_73. Prawdopodobnie zdecyduję się na jeden z nich, ślub wkrótce…

    OdpowiedzUsuń